niedziela, 8 grudnia 2013

SDO # 5 - kurs Kasiuli


Kochani w wyborze kartki na kurs krok po kroku wybraliście tę oto moją pracę:


Tak więc zabieramy się do dzieła :)

Potrzebujemy: 
Bazę kartki - u mnie jest to 10x21
Papier scrapowy mniejszy od bazy o 0,5 cm ja wybrałam papier Old Times
Kolejny papier mniejszy od poprzedniego o 1 cm u mnie jest to papier Sweet Dream 05
skrawek papieru na taga - wybrałam papier Old Times
kwiatek
kilka dowolnych listków (wycięłam je z papieru Sweet Dream 07)
tasiemka 
dowolna sentencja
sznurek
dziurkacz kółko
dziurkacz brzegowy tag - można też użyć zwykłych nożyczek
kosteczki 3D


Nasz pierwszy większy papier scrapowy - postarzamy/szarpiemy brzegi kartki


Kolejny mniejszy papier scrapowy - przeszywamy dowolnym ściegiem na maszynie



 I również potarzamy/szarpiemy brzegi


Teraz przygotowujemy nasz tag.
Niewielki kawałek papieru (ok.5x8), obcinamy na jednym końcu rogi


Następnie małym dziurkaczem wycinamy kółko, naklejamy na tag i dziurkujemy (ja użyłam do tego dziurkacz szczypcowy/biletowy ale równie dobrze można to zrobić zwykłym dziurkaczem biurowym)


Tak przygotowany tag również postarzamy/szarpiemy i przewiązujemy sznureczkiem


Na tag w dowolnie wybranym miejscu naklejamy kwiat


a następnie listek


całość podklejamy kosteczkami 3D


i naklejamy na nasz mniejszy obszyty papier scrapowy


Następnie doklejamy sentencje


oraz zgniecioną tasiemke


dodajemy kolejne listki


całość podklejamy koteczkami 3D i naklejamy na nasz większy papier scrapowy



Kartka prawie skończona, musimy ją tylko nakleić na naszą bazę (również użyjcie do tego koteczek 3D)
I oto kartka:



Teraz czas na Was. Przygotujcie swoje prace według tego kursu i zgłoście je w "żabce" poniżej. Macie 2 tygodnie czasu - czyli do 22 grudnia.

Bawcie się z nami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)