niedziela, 11 września 2016

Fan sierpnia - Beata

Hej, hej :) Dziś 11 dzień miesiąca, czas więc na prezentację naszego Fana miesiąca. W sierpniu została nim Beata ze ScrapMemories

_________________________________________________________________________



Jestem przede wszystkim Mamą: absolutnie zakochaną w swojej trzyletniej już córeczce. Każdego zatem dnia budzę się z poczuciem szczęścia i radością życia - z wszystkimi odcieniami, które niesie ze sobą. 
 Jestem urodzoną marzycielką - twardo stąpającą po ziemi. Zachwycam się kolorami, dźwiękami, zapachami....Od lat kocham fortepian, lawendę, czerwone wino w kieliszku i leniwe wieczory na tarasie...... 
Uwielbiam aromat porannej kawy, smak ciepłej szarlotki, a mój dom kojarzy mi się z ciepłem kuchni i pieczonego w niej chleba. Kiedy tylko mogę, pakuję wraz z rodziną nasz mały świat w walizkę lub plecak i podróżuję po świecie.... Podróże inspirują mnie w mojej codziennej pracy....
W pracy? Nie.....bo przecież jak powiedział kiedyś Konfucjusz "Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przed jeden dzień w życiu". 
No więc wybrałam..... 
 www.scrapmemories.com.pl (strona w budowie)











_________________________________________________________________________

Dziękujemy serdecznie za przepiękne inspiracje :) Więcej cudnych prac Beaty znajdziecie na jej stronie - zajrzyjcie tam koniecznie.

_________________________________________________________________________

Fan miesiąca

Jeśli chcecie zaprezentować się u nas na blogu w ramach cyklu "Fan miesiąca" zapraszamy do kontaktu mailowego anetastudio@gmail.com.
Fanem miesiąca może zostać każda osoba, która używa naszych papierów w swoich pracach i chce te prace pokazać naszym czytelnikom.
Zapraszamy :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)