wtorek, 11 października 2016

Fan września - Magda

Witajcie :) Zapraszamy Was dziś do spotkania z naszym fanem września. W tym miesiącu zaprosiliśmy do prac z naszymi papierami Magdę z bloga mrude.pl

_________________________________________________________________________



Mam na imię Magda. Mam wiele pasji, jedną z nich jest scrapbooking, odkąd go odkryłam w 2009 roku pochłonął mnie całkowicie. Tworząc prace z papieru odpoczywam i odrywam się od codzienności.
Efekty mojej pracy można zobaczyć na blogu mrude.pl lub https://www.facebook.com/MagdaDeberny


Bardzo dziękuję za zaproszenie do gościnnych występów na blogu ScrapAndMe.


Poniżej piękne inspiracje Magdy:








_________________________________________________________________________

Magda, dziękujemy Ci serdecznie za przepiękne inspiracje :) Więcej cudnych prac Magdy znajdziecie na jej stronie i blogu - zajrzyjcie tam koniecznie.

_________________________________________________________________________

Fan miesiąca

Jeśli chcecie zaprezentować się u nas na blogu w ramach cyklu "Fan miesiąca" zapraszamy do kontaktu mailowego anetastudio@gmail.com.
Fanem miesiąca może zostać każda osoba, która używa naszych papierów w swoich pracach i chce te prace pokazać naszym czytelnikom.
Zapraszamy :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)