piątek, 12 stycznia 2018

Gościnnie Gosia Jonaszek - Dul

Kochani,

 witamy dzisiaj kolejnego gościa na naszym blogu, 
Gosię Jonaszak Dul
która zaprojektowała przepiękną kolekcję papierów 
i już za chwilę będziecie mogli sami zobaczyć, co też Gosia z niej  wyczarowała.
Jest to przecudny komplet - kartka i pudełko z okazji urodzin - jakże romantyczny, 
pełen kwiatów, a także innych delikatnych dodatków.
Gosia ma swój, jakże niepowtarzalny styl, jej prace są tak wysmakowane,
 dopieszczone, że jesteśmy pewni, iż i ta Was na pewno również  zachwyci.

Ale najpierw kilka słów od autorki, tego pięknego projektu :


Witam, mam na imię Gosia w świecie blogowym znana jako- Peninia Art. 
Jestem pasjonatką sztuki, zwłaszcza malarstwa, grafiki i rysunku. Uwielbiająca podróże, przygody, miejsca z duszą i klimatem ...jestem marzycielka z głową pełną twórczych i zwariowanych pomysłów, uwielbiająca herbatę, kwiaty, lisy oraz wszystkie odcienie koloru brązowego.
Bardzo lubię malować akwarelami i tuszem...ukończyłam Instytut Sztuk Pięknych na wydziale grafiki i rysunku warsztatowego.
Scrapbookig odkryłam w 2009 roku i  i od tego czasu stał się on pasją...i od tego też roku systematycznie piszę swój blog.
Nie mam jakiegoś ulubionego stylu,choć bardzo lubię vintage...ale w każdej z moich prac zamykam magiczną cząstkę siebie...swoich przeżyć i myśli.
Uwielbiam tworzyć z papieru, kocham prace szczególnie z mix-mediami, uwielbiam tworzyć journale i ozdabiać przedmioty.
Twórczość sprawia mi bardzo dużo radości i mam nadzieję,że nigdy się to nie zmieni :)



Gosia wykorzystała :
Te i inne papiery Studio 75, możecie kupić już u nas w sklepie.


Przypominamy również o naszym nowym wyzwaniu #40
"Co mi w duszy gra"

1 komentarz:

  1. Czyli nie tylko kraftowe papiórki trafiają pod Twoje nożyczki :D Podoba mi się ta kartka: niby klasyczna a jednak mediowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)