czwartek, 15 marca 2018

Gościnnie Danuta Ficner

Kochani,

Dziś mamy ogromną przyjemność przedstawić Wam
kolejnego gościa,
który specjalnie dla Was przygotował prześliczną kartkę
 z naszej kolekcji Romantic Garden.
A gościem tym jest 
U Danusi dzisiaj pięknie już zapachniało wiosną, 
przepięknymi kwiatami, które zresztą sama zrobiła.
Prześliczna wielkanocna kartka schodkowa, którą za chwilę sami zobaczycie,
jest wyjątkowa, niezwykła, a cudowne zestawienie 
delikatnych kwiatów w różu z fioletowym papierem, 
robi rzeczywiście ogromne wrażenie.

A teraz kilka słów od autorki projektu :

Cieszę się niezmiernie, że zostałam zaproszona o zaprezentowanie swojej pracy na blogu ScrapAndMe! W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować Ani za zaproszenie :)
W swojej pracy wykorzystałam papier z serii Romantic Garden 05/06.
Ostatnio zafascynowała mnie nowa forma kartki: kartka schodkowa-stojak. I to właśnie ją chciałabym Wam przedstawić. Przyozdobiłam ją kwiatkami z foamiranu, które zrobiłam specjalnie do tych pięknych papierów oraz styropianowymi jajeczkami. W ten sposób powstała ukwiecona wielkanocna karteczka
Jeżeli spodobała się Wam forma kartki, to zapraszam na mój wideo-kurs: https://www.youtube.com/watch?v=N7MgTTyXMIc 
Moje prace można oglądać na moich blogach:
nowym: https://pasjedanfi.blogspot.com/ 
i starym: https://danfi1.wordpress.com/

Pozdrawiam Danusia







Danusia użyła :
Skoro dzisiaj u nas klimat wielkanocny, 
zapraszamy Was właśnie na wielkanocne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)